ויזה – מדוע חשוב ללמוד איך לבחור כרטיס אשראי

תוכן עניינים:

אחד התחומים המדוברים ביותר היום בעולם החינוך בכלל, ובוודאי בכל מה שקשור לחינוך בקרב ילדים ובני נוער, הוא התחום הכספי. איך מתנהלים נכון מבחינה כלכלית. זה תחום מדובר, מאחר וניסיון העבר מלמד שהרבה מאוד צעירים שיצאו לעצמאות התקשו בכך ומצאו את עצמם מתמודדים עם דרכי התנהלות לא נכונות שהובילו אותם לקשיים כלכליים.

חינוך להתנהלות נכונה עם כסף, כולל בתוכו אלמנטים רבים, בין אם זה מושגים, הכרה והבנה של השוק, איך נכון להשתמש בכסף, מתי נכון להוציא ומתי עדיף שלא, כיצד חוסכים, איך משקיעים והיכן ועוד. אם מלמדים ילדים ובני נוער מגיל צעיר חינוך כלכלי, רבים הסיכויים שהם יתנהלו נכון בעתיד.

אחד הדברים שילדים צריכים ללמוד זה כל מה שקשור לנושא של כרטיסי אשראי, כיצד בוחרים אותם ואיך משתמשים בהם. בחירה נכונה של כרטיס אשראי יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף בטווח הרחוק ולאפשר ביצוע עסקאות בצורה נכונה. זה נכון כשמדובר על כרטיס שמיועד לילדים או בני נוער, כרטיסים מוגבלים בתנאים שונים, וזה בוודאי נכון כשהם יהיו מבוגרים ויצטרכו להשתמש בכרטיסים לביצוע עסקאות שונות.

למשל, חברת ויזה מציעה מגוון רחב של כרטיסי אשראי המיועדים לקהל הרחב וכן לקהל ספציפי על פי מאפיינים שונים. אם לומדים להבדיל בין הכרטיסים אפשר לבחור את הכרטיס הנכון וליהנות ממנו בצורה אופטימאלית.

 

איך בוחרים כרטיס אשראי בצורה נכונה?

חברת ויזה, כאמור, מציעה שורה ארוכה של כרטיסי אשראי, כולל כרטיסים המיועדים לבני נוער, מבוגרים, כרטיסים המיועדים לאנשים המתעסקים או מתעניינים ספציפית בתחומים שונים. כרטיסים אשר יכולים להציע למשתמשים בהם מגוון אפשרויות, הן מבחינת נקודות, מבצעים והנחות, תנאים ועוד.

בשביל לבחור כרטיס אשראי בצורה נכונה צריך לשים לב היטב, מה כולל הכרטיסים, מה תנאי השימוש בו, למשל, אילו עמלות צריך לשלם עליו, אילו ריביות נדרשים לשלם עבור עסקאות קרדיט ועוד.

נקודה נוספת שצריך לשים לב אליה היא אופי השימוש בכרטיס והיכן ניתן להשתמש בו. היום מרבית הכרטיסים מיועדים לשימוש גם בישראל וגם בחו"ל, כאשר מרבית הכרטיסים גם כוללים אפשרות התקשרות WI-FI, מה שאומר שלא צריך להשתמש בקוד הסודי בהכרח בשביל לבצע עסקאות בכרטיס אלא מספיק להניח אותו על המכשיר.

 

למה רצוי להזמין כרטיס ויזה?

חברת ויזה היא אחת מחברות האשראי הגדולות בעולם. לכן מאוד משתלם להזמין כרטיס אשראי דרכה, מאחד וניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל אתר אינטרנט. להבדיל מחברות אשראי אחרות, קטנות יותר, שלא תמיד ניתן להשתמש בכרטיס שלהן בכל מקום.

מעבר לכך, כפי שציינו החברה מציעה אופציות רבות ומגוונות לשימוש, בתנאים משתלמים מבחינת מועד ההחזר, תנאים, ריביות ועוד.

אם רוצים להעניק לילדים ובני נוער חינוך כלכלי נכון, צריך להדגיש בפניהם נקודות אלו וכמובן ללמד אותם כיצד לעשות שימוש חכם בכרטיס שברשותם.