איך תהפכו למקדמי אתרים מבוקשים בזמן קצר?

תוכן עניינים:

בעידן שבו כולנו נמצאים באינטרנט זמן רב בכל יום, וכשלפי כל המומחים המרחב הדיגיטלי ילך ויתרחב וישתלט על עוד חלקים מהחיים שלנו, אתר הוא כבר מרכיב בסיסי לגמרי אצל כל עסק וכל ארגון, בכל תחומי הפעילות. אם נשמע על חברה שאין לה אתר, מן הסתם נרים גבה ולא נבין למה. בנוסף, אתר סתמי ולא מרשים יגרום לגולשים לפקפק באיכות העסק או הארגון. בהתאם גדל באופן קבוע הביקוש למקדמי אתרים – אנשי מקצוע (וגם נשות מקצוע, כמובן) שמשביחים אתרים ומובילים אותם אל המקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפושים הנכונים בגוגל.

מקצוע מבוקש מושך אליו באופן טבעי עוד צעירים וצעירות שמחפשים את דרכם המקצועית, וגם מבוגרים יותר ששוקלים שינוי בקריירה ורוצים כמובן עיסוק מתגמל. בעמוד זה תמצאו מידע על הדרכים השונות שבהן ניתן להתמקצע בתחום זה.

 

עבודה כמקדם זוטר בחברה גדולה

אחת הדרכים לרכוש יכולות קידום אתרים גבוהות היא לעבוד בכך בפועל. באופן טבעי ללא הבקיאות המקצועית הנדרשת ניתן להתקבל לתפקיד בדרג זוטר, מעין התמחות שבמהלכה תתבקשו לבצע משימות שונות לרבות כאלה טכניות ומשמימות – אבל תוך כדי העשייה תצברו ידע וניסיון לגבי קידום אתרים. החיסרון של הדרך הזו הוא השכר הנמוך בתחילתה, וכמו כן ייתכן שיעבור פרק זמן לא מבוטל עד שתוכלו להפוך למקדמים מיומנים.

 

קורס קידום אתרים

אופציה נוספת לסלילת הדרך אל משרת מקדם אתרים היא קורס מתאים. ישנם לא מעט קורסים בתחום וחשוב לבחור מביניהם באופן מושכל את זה שיניב לכם את התועלת הגבוהה ביותר האפשרית. שיקול אחד הוא זהות הגוף שיצר את תוכנית הלימודים – חברה שזו המומחיות שלה, למשל משרד פרסום ירדן דיגיטל, תדע מן הסתם גם להעביר את כל הידע יקר הערך הלאה, ולכן כדאי לתת לה עדיפות.

עוד שיקול הוא מתכונת הלימודים: ישנם קורסי קידום אתרים שמועברים אונליין ויש כאלה שמתנהלים בכיתה פיזית. קורס קידום אונליין מאפשר לכם ללמוד בזמן המתאים לכם, במקום הנוח ביותר מבחינתכם, וגם לקבוע את קצב הלימודים. בהתאם זוהי אופציה מומלצת למי שרוצה לרכוש את המיומנות תוך זמן קצר.

 

לימוד במתכונת של אחד על אחד

דרך יעילה ומהירה אפילו יותר היא לימודי קידום אתרים אחד על אחד – שיעורים פרטיים שבהם תקבלו ממומחה בתחום את כל הידע וכל הכלים שבאמצעותם ניתן להעלות את הציון של כל אתר בגוגל. היתרון של לימודים מסוג זה הוא שהם ממוקדים מאוד, וזאת בזכות העבודה שהמורה יכול או יכולה להקדיש את כל תשומת הלב בתלמיד האחד. בנוסף מובטחת גמישות מוחלטת לגבי קצב הלמידה ותוכן כל שיעור, ולכן ההתאמה לצרכים הספציפיים של התלמיד מושלמת. לימודי קידום אתרים אחד על אחד מתאימים מאוד גם לבעלי עסקים או מנהלי שיווק שרוצים לדעת איך לקדם אתרים בלי עזרת מומחים חיצוניים.