מולטידע סרטי הדרכה
 

חיפוש לפי סרט

 

 
  שיקום השירות בבריאות
עובדים בשירותי הבריאות אינם יכולים למנוע הערות מביכות ובקשות קשות, אבל מציאת המילים המתאימות ברגע ה...
שיקום השירות בבריאות  

  הצטרפו לעידן החדש

לאחר שנה וחצי של שימוש קל, זול ויעיל בסרטי ההדרכה, אתם מוזמנים להצטרף למאות הארגונים והיועצים המרוצים ולהקרין סרטים באמצעות האינטרנט. הירשמו פעם אחת לאתר הצפייה ותוכלו בתוך דקות...

   

  הקליקו להסבר הצפייה בחינם בסרטים
כדי לקבל סרטים לצפייה, גם לצפייה מקדימה בחינם וללא התחייבות, יש צורך פעם אחת להירשם בטופס שבלינק...
   

  סיכום המסרים בכל סרט

בעמוד אחד מופיעים כל המסרים, באופן שיסייע לכם לנצל טוב יותר את הסרטים ויקל על עבודת ההכנה לפני ההקרנה....

 

מה עוד חדש?

 
  חמוצים למנהיגים
ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל "נופאר" - ניהול ופיתוח ארגוני ומנהל התכנית לייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר-אילן

הסרט חמוצים למנהיגים מציג בצורה מעולה, ובגובה העיניים, 3 עקרונות מהותיים בתחום המנהיגות, עקרונות החשובים לכל אדם באשר הוא בתפקיד ניהולי.
אדגיש כאן רק ע...

 

שלח המלצה לארכיון המלצות
מולטידע סרטי הדרכה
אהבת את הקטגוריה? לחץ

 קטלוג סרטים - שירות בטלפון
בשיחת טלפון: עניין של גישה
דרמה משעשעת המלמדת כיצד לתת שירות מצוין בטלפון, לגלות אהדה ולעשות מאמץ נוסף כדי לעזור ללקוח. הסרט שם דגש על הגישה , המרכיב החשוב ביותר בשירות הטלפוני.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון: עניין של גישה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 14 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון: טיפול בלקוח זועם
דרמה משעשעת העוקבת אחר לקוח לחוץ, המנסה להבין מדוע כרטיס האשראי שלו לא פעיל. הסרט מלמד את נותן השירות כיצד לטפל בלקוח הכועס בטלפון, איך להרגיע את כעסו ובאיזו דרך לפתור את הבעיה בצורה נעימה לשני הצדדים.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון: טיפול בלקוח זועם
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 14 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון: כשאינך יכול לומר כן
דרמה משעשעת העוקבת אחר נותן שירות שאינו יכול למלא את בקשתו של הלקוח. הסרט מסביר את ההבדל בין "לא תקיף", המותיר את הלקוח מתוסכל ולא מרוצה, לבין "לא מסייע", המבטיח שביעות רצון של הלקוח וסיום מוצלח של השיחה. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון: כשאינך יכול לומר כן
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 17 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון: אוכלוסיות מיוחדות
סרט עלילתי המלמד כיצד לטפל בטלפון בלקוח השונה מבחינת תרבות, שפה, חברה וכדומה. הסרט מספק טיפים כיצד לזהות את ההבדלים ולמנוע אי הבנות הנוצרות בגלל השוני.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון: אוכלוסיות מיוחדות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS

חזור לקטלוג

 
מעברו השני של הקו
דרמה משעשעת המלמדת כיצד לתת שירות בטלפון ומתמקדת בשלושה מקרים של מוקדני שירות, המתמודדים עם טיפול בלקוחות שונים. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) מעברו השני של הקו
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
התקשרות יעילה
ג'ון קליז מסביר בדרכו ההומוריסטית, את הטכניקות לשימוש נכון בטלפון ומתייחס גם לנושאים כמו מענה קולי ושיחות בטלפונים ניידים. הסרט מלווה בהמחשות דרמה משעשעות. התקשרות יעילה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 30 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
מי אתה, דרך אגב?
דרמה משעשעת המדגישה כי העובד העונה לטלפון מייצג את האירגון כולו. הסרט מלמד כיצד לתקשר נכון בטלפון, ומציג כללי עשה ואל תעשה המאפשרים לטלפון להוות תחליף הולם לתקשורת פנים אל פנים. מי אתה, דרך אגב?
אורך הסרט: 26 דקות
לאתר של חברת ההפקה: ADVAL KEKNOWLEDGE

חזור לקטלוג

 
התקשר והזמן
דרמה משעשעת המתלווה אל דייב, נציג מכירות שאינו מודע לחשיבות השירות בטלפון. הסרט מלמד כיצד יש להתנהג בטלפון, ומתמקד בשירות ובמכירה. התקשר והזמן
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 29 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
בקצה הקו - לקוח מרוגז
הסבר ודוגמאות דרמה ממחישות כיצד לטפל ביעילות בלקוחות מרוגזים בטלפון. הסרט עוקב אחר שלושה נותני שירות בטלפון, ומלמד כיצד להתמודד עם רגשות הלקוח, איך לזהות את צרכיהם ולפתור את הבעיות ביעילות. בקצה הקו - לקוח מרוגז
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
חילוץ לקוחות
סרט קצר המציג בצורה הומוריסטית את התסכול של לקוח המבקש מענה או פתרון לבעיה דחופה, אך נאלץ לעבור מסכת עינויים בהתאם ל"הליך המסודר של החברה". מר ג'יימסון נקלע למצוקה באוויר כאשר אינו מצליח לפתוח את המצנח שלו. נציג החברה האדיב יודע בדיוק מה לעשות – לא לפני שישאל את הלקוח "כמה שאלות"... חילוץ לקוחות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 5 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
 
 
     
 

מולטידע, אשר ברש 12 הרצליה
טל': 09-9585907/8  פקס: 09-9582243
Email:   multyeda@inter.net.il

 
        Copyright 2004 All rights reserved