מולטידע סרטי הדרכה
 

חיפוש לפי סרט

 

 
  שיקום השירות בבריאות
עובדים בשירותי הבריאות אינם יכולים למנוע הערות מביכות ובקשות קשות, אבל מציאת המילים המתאימות ברגע ה...
שיקום השירות בבריאות  

  הצטרפו לעידן החדש

לאחר שנה וחצי של שימוש קל, זול ויעיל בסרטי ההדרכה, אתם מוזמנים להצטרף למאות הארגונים והיועצים המרוצים ולהקרין סרטים באמצעות האינטרנט. הירשמו פעם אחת לאתר הצפייה ותוכלו בתוך דקות...

   

  הקליקו להסבר הצפייה בחינם בסרטים
כדי לקבל סרטים לצפייה, גם לצפייה מקדימה בחינם וללא התחייבות, יש צורך פעם אחת להירשם בטופס שבלינק...
   

  סיכום המסרים בכל סרט

בעמוד אחד מופיעים כל המסרים, באופן שיסייע לכם לנצל טוב יותר את הסרטים ויקל על עבודת ההכנה לפני ההקרנה....

 

מה עוד חדש?

 
  חמוצים למנהיגים
ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל "נופאר" - ניהול ופיתוח ארגוני ומנהל התכנית לייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר-אילן

הסרט חמוצים למנהיגים מציג בצורה מעולה, ובגובה העיניים, 3 עקרונות מהותיים בתחום המנהיגות, עקרונות החשובים לכל אדם באשר הוא בתפקיד ניהולי.
אדגיש כאן רק ע...

 

שלח המלצה לארכיון המלצות
מולטידע סרטי הדרכה
אהבת את הקטגוריה? לחץ

 קטלוג סרטים - רשתות שיווק
סיפורו של ג'וני
סרט שובה לב המספר את סיפורו האמיתי והמרגש של ג'וני, בחור צעיר הלוקה בתסמונת דאון אשר עובד כאורז שקיות בסופרמרקט. ג'וני שומע הרצאה בנושא לקיחת אחריות אישית בתחום שיפור שירות הלקוחות, ומחליט לעשות מעשה. הוא מסרב להקשיב לכל מי שאומר שאדם אחד לא מסוגל לבצע שינוי, ומחליט להעניק כל יום ללקוחותיו מחשבה מעודדת אחת. לאט לאט מדביק ג'וני את לקוחותיו במצב רוח ועתה הם נכנסים לחנות הרבה יותר.בהשפעתו של ג'וני כל העובדים מתחילים גם הם לבצע פעולות קטנות לכאורה אך משמעותיות מאוד בדרך אל שיפור השירות, ועושים כל שביכולתם לתת יחס אישי ואוהב לכל לקוח. מוסר ההשכל של הסרט ברור – אין דבר שאותו לא ניתן לבצע, אם רק רוצים. השפעתו של אדם אחד עשויה להיות אדירה – לטוב ולרע. אם ג'וני הצליח, אין סיבה שלא נצליח גם אנחנו. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) סיפורו של ג'וני
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 17 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VISIONPOINT
הצעות לפעילות
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
אתה יכול לעזור
מחקרים מוכיחים שפתרון מהיר לבעייתו בונה את נאמנותו של הלקוח. לעומת זאת, לקוח שלא מוצא מענה עוזב ולא חוזר. באמצעות דוגמאות דרמה המתרחשות בבנק, ברשת שיווק, במשרד ממשלתי, במוקד טלפוני ובבית מלון, מציג הסרט "אתה יכול לעזור" בעיות אופייניות, שגורמות לתסכול גם אצל הלקוח וגם אצל נותן השירות, ומספק פתרונות אפשריים, שישביעו את רצונו של הלקוח, של נותן השירות ושל הארגון. הסרט מסייע לכל נותן שירות להפוך לקוח מאוכזב ללקוח נאמן, ומסייע לנותני השירות לראות בשירות מקצוע מתגמל ומהנה, או כדבריהם בסרט: "הרבה יותר מספק להעביר את היום בעזרה לאנשים מאשר בהתנצלויות. לא רק הלקוח מרוויח מזה. גם אתה". אתה יכול לעזור
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 15 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO VISIONS

חזור לקטלוג

 
אמנות המכירה
באמצעות קטעים משעשעים המציגים דרכים שגויות למכירה ודרכים נכונות למכירות פנים אל פנים בחנויות, בבנקים, בחברות ביטוח וכדומה, מציגה הדרמה את המיומנויות הדרושות כדי להשיג את המכירה. הסרט נועד לצייד את צוות המכירות בכל הטכניקות שיובילו אותו בבטחה לסגירת העסקה. הסרט מלמד את ארבעת שלבי המכירה החשובים: לזכות באמון הלקוח, לגלות את צרכי הלקוח, להכיר היטב את המוצרים ולדעת להתאימם לצרכי הלקוח ולהשיב על שאלותיו ואחרון - להתמודד עם התנגדויות ולהשלים את המכירה. אמנות המכירה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
דרך עיניו של הלקוח
ניסיון ההתאבדות של גב' פוטר לאחר יום קניות בכל-בו, מזעיק למקום את המפקח ת'אקרי, המשחזר את השירות הגרוע שניתן לה במחלקות השונות. הדרמה המשעשעת מדגישה כי התנהגות יכולה להתפרש לשני צדדים באופן שוה, והתנהגותו של נותן השירות יכולה להתפרש אחרת ע"י הלקוח. הסרט מספק כללים לשירות טוב בחנויות וברשתות שיווק. דרך עיניו של הלקוח
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 30 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
מניעת גניבות מחנויות
מניעה היא הדרך היעילה, הבטוחה, המהירה והזולה ביותר לשלוט בגניבות מחנויות. באמצעות הדגמות רבות, מציג הסרט שיטות שונות של גניבות ומספק כלים למנוע אותן. הסרט מסביר גם כיצד להגיב כשנתקלים בגניבה. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) מניעת גניבות מחנויות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: TIME FRAME (PMI)

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - מכירה בלהט
להדגים את המוצר, להתלהב ממנו, להיות יצירתי, להקשיב ללקוח, לבדר אותו ולעורר בקרבו עניין ובסופו של דבר – לבקש מהלקוח לבצע את העסקה. כל אלה מסייעים להצלחת המכירה ולשיפור השירות ומובאים בסרט במסגרת הרצאת ה"סטנד-אפ" המשעשעת ורווית האנקדוטות של פרן ברטן, אשת מכירות בעלת ניסיון עשיר בתחום, הכוללת סיפורים מצחיקים עוד מימיה כמוכרת זוטרה בחנות כלבו בשנות ה-60. הסרט שובה את ליבם של הצופים ומסיע לשבות את לבם של הלקוחות. "מכירה בלהט" הינו חלקה הראשון של טרילוגיית "עקרונות המכירה", אשר עושה שימוש בניסיונה ובאופייה המיוחד של המנחה. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - מכירה בלהט
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - מכירה במספרים
פרן ברטן, אשת המכירות הותיקה, מלמדת את קהל אנשי המכירות הצופה משועשע בהרצאת ה"סטנד-אפ" שלה, כי את תהליך המכירה ניתן לחלק ל-4 שלבים פשוטים: - הלקוח תמיד במקום הראשון - ללקוח יש 2 סיבות לקנות : רצון וצורך - תמיד יש להראות ללקוח 3 אפשרויות - ישנם 4 סוגי לקוחות, ואת אישיותו הייחודית של כל לקוח ניתן להכניס לאחת הקטגוריות : האנליטי, החביב, המוביל, האקספרסיבי. זהו חלקה השני של טרילוגיית "עקרונות המכירה". הסרט ממשיך את הקו הקליל וההומוריסטי של הסדרה, אך עומד בפני עצמו כסרט המעניק טיפים מצוינים בדרך למכירה המוצלחת, ויותר מכך – למתן השירות הטוב ביותר לכל לקוח ולקוח, על פי צרכיו ורצונותיו האישיים. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - מכירה במספרים
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 23 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - הגמר הגדול
"אני לא אוהב את זה", "אני לא יכול להרשות לעצמי" – התנגדויות נפוצות אלו הן דוגמאות לאחת הסוגיות הקשות בעבודתו של איש מכירות. בסרט השלישי והאחרון בסדרת "עקרונות המכירה" פרן ברטן, אשת המכירות המנוסה והמשעשעת, חולקת איתנו את דרכיה הייחודיות להתמודדות עם התנגדויות, כולל דוגמאות ממשיות ואסטרטגיות מעשיות. פרן עוזרת לנו להגיע ל"גמר הגדול" של תהליך המכירה, ואף לחצות את קו הסיום ולוודא שהלקוח שלנו יחזור יותר מפעם אחת. תוך שימוש במטפורת "הקוסם מארץ עוץ" מודגשת חשיבותה של "תחושת הביתיות" בקרב הלקוח, וכן הלב, השכל והאומץ, אשר כה חיוניים להצלחתנו במכירות ובהענקת שירות ברמה גבוהה. הסרט הוא אמנם סיומה של סדרה בת 3 פרקים, אך בהחלט עומד בפני עצמו כסרט בנושא מתן שירות, מכירות ובייחוד סגירת עסקאות. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - הגמר הגדול
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
האם תוכל לעזור לי?
בניית יחסים בין מוכר ללקוח תלויה בבניית אמון. הדרמה מציגה למוכרת החדשה שישה צעדים חיוניים למכירה בחנות ומלמדת אותה כיצד לשרת את הלקוח ולגרום לכך שיצא עם סחורה וגם יחזור שוב האם תוכל לעזור לי?
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 21 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
סוד הטיפול בלקוח
מוכר בחנות חושף את המניעים שלו לשירות טוב. באמצעות מצבי דרמה, מלמד הסרט כיצד להתמודד עם מתן שירות ללקוחות שונים, וחושף את הסוד לבניית קשרי אמון ונאמנות עם הלקוח. בנוסף, חושפים את מניעיהם לשירות טוב גם פקידה בבנק וטכנאי מחשבים ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) סוד הטיפול בלקוח
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 17 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
 
 
     
 

מולטידע, אשר ברש 12 הרצליה
טל': 09-9585907/8  פקס: 09-9582243
Email:   multyeda@inter.net.il

 
        Copyright 2004 All rights reserved