מולטידע סרטי הדרכה
 

חיפוש לפי סרט

 

 
  שיקום השירות בבריאות
עובדים בשירותי הבריאות אינם יכולים למנוע הערות מביכות ובקשות קשות, אבל מציאת המילים המתאימות ברגע ה...
שיקום השירות בבריאות  

  הצטרפו לעידן החדש

לאחר שנה וחצי של שימוש קל, זול ויעיל בסרטי ההדרכה, אתם מוזמנים להצטרף למאות הארגונים והיועצים המרוצים ולהקרין סרטים באמצעות האינטרנט. הירשמו פעם אחת לאתר הצפייה ותוכלו בתוך דקות...

   

  הקליקו להסבר הצפייה בחינם בסרטים
כדי לקבל סרטים לצפייה, גם לצפייה מקדימה בחינם וללא התחייבות, יש צורך פעם אחת להירשם בטופס שבלינק...
   

  סיכום המסרים בכל סרט

בעמוד אחד מופיעים כל המסרים, באופן שיסייע לכם לנצל טוב יותר את הסרטים ויקל על עבודת ההכנה לפני ההקרנה....

 

מה עוד חדש?

 
  חמוצים למנהיגים
ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל "נופאר" - ניהול ופיתוח ארגוני ומנהל התכנית לייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר-אילן

הסרט חמוצים למנהיגים מציג בצורה מעולה, ובגובה העיניים, 3 עקרונות מהותיים בתחום המנהיגות, עקרונות החשובים לכל אדם באשר הוא בתפקיד ניהולי.
אדגיש כאן רק ע...

 

שלח המלצה לארכיון המלצות
מולטידע סרטי הדרכה
אהבת את הקטגוריה? לחץ

 קטלוג סרטים - לקוחות קשים
לקוחות תובעניים
דרמה משעשעת המלמדת כיצד לתת "פרפקט של שירות" ומציגה את הדרכים להתמודד עם הלקוח הקשה בצורה מושלמת שתעודדו לחזור. הסרט מתאר התמודדות עם ארבעה סוגי טיפוסים של לקוחות. *** ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) לקוחות תובעניים
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 25 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
האורח הקשה
דרמה משעשעת המבהירה כי אם נותן השירות יאתר במהירות את הבעיות של הלקוח, יהיה לו קל יותר להתמודד עימו. הסרט מחלק את הלקוחות הקשים לשלושה סוגים: המוטרדים, המאוכזבים וההרסנים. הסרט מציג דרכים להתמודדות עם לקוחות כאלה בדרך קלה ומהירה האורח הקשה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 24 דקות
לאתר של חברת ההפקה: MEDIA PARTNERS (MPC)
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
כשהדם עולה לראש
דרמה מציגה טכניקות לטיפול יעיל בלקוחות מרוגזים, ומלמדת דרכים שיסייעו להתמודד עם רגשות הלקוח ולפתור את בעיותיו. כשהדם עולה לראש
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 31 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
בקצה הקו לקוח מרוגז
הסברים המשולבים בקטעי דרמה הממחישים אותם, מציגים את הכלים לטיפול יעיל בלקוחות מרוגזים בטלפון. הסרט מלמד כיצד להתמודד עם רגשותיהם של הלקוחות, איך להתמקד בעובדות, לזהות את צרכיהם ולפתור באופן הנכון ביותר את בעיותיהם. בקצה הקו לקוח מרוגז
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
אין תלונות? - לנותני שירות
דרמה משעשעת המתמקדת בנותני השירות, הלומדים את הכללים להתמודד עם תלונות של לקוחות ולתת שירות ללקוחות מרוגזים אין תלונות? - לנותני שירות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 24 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
אין תלונות? - להנהלה
דרמה משעשעת המתמקדת בדרג ההנהלה ומלמדת את המנהלים כיצד לטפל בתלונות. הסרט ממליץ להנהלה להשתמש בתלונה כמנוף לשיפור האיכות והשירות בארגון. אין תלונות? - להנהלה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 32 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
שיפור השירות - לקוחות לא מרוצים
שילוב של שיחות עם מנהלים ועובדים, יחד עם קטעי דרמה, מלמדים את נותני השירות כיצד לטפל בתלונות מלקוחות וכיצד לתת שירות טוב ללקוחות קשים. שיפור השירות - לקוחות לא מרוצים
אורך הסרט: 30 דקות
לאתר של חברת ההפקה: SEVEN DIMENSIONS

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - אוכלוסיות מיוחדות
סרט עלילתי המלמד את נותן השירות כיצד לטפל בלקוח השונה ממנו מבחינת תרבות, שפה, חברה וכדומה. הסרט מספק טיפים כיצד לזהות את ההבדלים ולמנוע אי הבנות הנוצרות בגלל השוני המנטאלי.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - אוכלוסיות מיוחדות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS

חזור לקטלוג

 
משתגעים על שירות לקוחות
שרין וריק ירדו זה עתה מטיסה ארוכה מאוד עם תינוקם הקטן. הם עייפים, עצבניים ומתוחים – ועתה גם גילו שמזוודתם נעלמה... מישל, נציגת השירות החביבה וחדורת המוטיבציה של חברת התעופה, צריכה לטפל בבעייתם של בני הזוג. אולם, כל ניסיונותיה לעזור מעלים חרס, והמצב רק הולך ומתדרדר. הסרט מציג למישל דרכים שבעזרתן היא מצליחה לעזור ללקוחותיה באופן אדיב ומנומס, ולעשות עבורם מעל ומעבר גם כאשר הם כועסים ואפילו משתמשים בשפה בוטה. הדרמה הקצרה מעבירה באופן ברור וקולח את הכלים הפשוטים והשימושיים למתן שירות מצטיין ללקוחות. ביניהם: שימוש בשיטת ה"מצוינת" להתמודדות עם שפה גסה, כיצד לקחת אחריות ולעשות מעל ומעבר עבור הלקוחות, מדוע תהליך ההתמודדות עם הבעיה לעיתים חשוב יותר מהתוצאה, ועוד.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) משתגעים על שירות לקוחות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 15 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
 
 
     
 

מולטידע, אשר ברש 12 הרצליה
טל': 09-9585907/8  פקס: 09-9582243
Email:   multyeda@inter.net.il

 
        Copyright 2004 All rights reserved