מולטידע סרטי הדרכה
 

חיפוש לפי סרט

 

 
  שיקום השירות בבריאות
עובדים בשירותי הבריאות אינם יכולים למנוע הערות מביכות ובקשות קשות, אבל מציאת המילים המתאימות ברגע ה...
שיקום השירות בבריאות  

  הצטרפו לעידן החדש

לאחר שנה וחצי של שימוש קל, זול ויעיל בסרטי ההדרכה, אתם מוזמנים להצטרף למאות הארגונים והיועצים המרוצים ולהקרין סרטים באמצעות האינטרנט. הירשמו פעם אחת לאתר הצפייה ותוכלו בתוך דקות...

   

  הקליקו להסבר הצפייה בחינם בסרטים
כדי לקבל סרטים לצפייה, גם לצפייה מקדימה בחינם וללא התחייבות, יש צורך פעם אחת להירשם בטופס שבלינק...
   

  סיכום המסרים בכל סרט

בעמוד אחד מופיעים כל המסרים, באופן שיסייע לכם לנצל טוב יותר את הסרטים ויקל על עבודת ההכנה לפני ההקרנה....

 

מה עוד חדש?

 
  חמוצים למנהיגים
ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל "נופאר" - ניהול ופיתוח ארגוני ומנהל התכנית לייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר-אילן

הסרט חמוצים למנהיגים מציג בצורה מעולה, ובגובה העיניים, 3 עקרונות מהותיים בתחום המנהיגות, עקרונות החשובים לכל אדם באשר הוא בתפקיד ניהולי.
אדגיש כאן רק ע...

 

שלח המלצה לארכיון המלצות
מולטידע סרטי הדרכה
אהבת את הקטגוריה? לחץ

 קטלוג סרטים - טלפון
בשיחת טלפון - עניין של גישה
דרמה משעשעת העוקבת אחר ניסיונותיו של סוכן נסיעות חביב לספק את רצונו של הלקוח שלו. הסרט מדגיש את חשיבותה של הגישה הנכונה, ומוכיח כי גילוי אהדה וסימפטיה ונכונות למאמץ נוסף, ירצו את הלקוח ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - עניין של גישה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 14 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - טיפול בלקוח זועם
דרמה משעשעת העוקבת אחר ניסיונותיו של לקוח נסער ולחוץ לחדש את כרטיס האשראי שלו על מנת לרכוש כרטיס טיסה. הסרט מציג את הכללים הנכונים לטיפול בטלפון בלקוח מרוגז. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - טיפול בלקוח זועם
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 14 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - הזמנות ורכישות
דרמה משעשעת העוקבת אחר לקוח חביב המנסה לרכוש כרטיסי תיאטרון כדי לחגוג עם אשתו את יום נישואיהם. הסרט מלמד את נותנת השירות כיצד לזהות את צרכיו של הלקוח, איך לסייע לו במהירות, לספק לו את המידע הדרוש, להתגבר על התנגדויות ולבצע את המכירה על הצד הטוב ביותר.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - הזמנות ורכישות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 13 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - מכירות וסקרים
דרמה משעשעת העוקבת אחר ניסיונו של סוקר חביב וסימפטי לערוך סקר בביתו של לקוח פוטנציאלי. הסרט מלמד את כללי המכירות והסקרים בטלפון, מסביר כיצד לפתוח את השיחה, לעורר סקרנות ולהשיג את המטרה. הסרט מלמד גם כיצד לנצל את האדם העונה לשיחה כדי להשיג את המידע הדרוש ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - מכירות וסקרים
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 15 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - כשאינך יכול לומר כן
דרמה משעשעת המסבירה כיצד לטפל בלקוח שאי אפשר להיענות לבקשתו. הסרט מסביר את ההבדל בין "לא" תקיף , המותיר את הלקוח מתוסכל ולא מרוצה, לבין לא" מסייע, המבטיח את שביעות רצונו של הלקוח ואת סיומה המוצלח של השיחה.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - כשאינך יכול לומר כן
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 17 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - אוכלוסיות מיוחדות
דרמה משעשעת המלמדת כיצד לתת שירות בטלפון ללקוח שאינו דומה לנותן השירות מבחינת תרבות, מנטליות, שפה וכדומה (למשל, לעולה חדש). הסרט מספק טיפים כיצד לזהות את ההבדל ולמנוע אי הבנות הנוצרות בגלל השוני.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - אוכלוסיות מיוחדות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS

חזור לקטלוג

 
מעברו השני של הקו
דרמה משעשעת המלמדת שלושה אנשי שירות שונים כיצד לטפל בלקוחות בטלפון. הסרט מסביר כיצד לתת שירות טוב ומהיר ללקוחה שאינה יודעת להסביר את עצמה, ללקוח כועס ולחוץ וכן ללקוח שמתקשה להפעיל את המחשב ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) מעברו השני של הקו
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
התקשרות יעילה
ג'ון קליז מסביר בדרכו ההומוריסטית ובשילוב דוגמאות דרמה משעשעות, את הטכניקות לשימוש נכון בטלפון ומתייחס גם לנושאים כמו מענה קולי, טלפון נייד ומכירות בטלפון. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) התקשרות יעילה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 30 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
מי אתה, דרך אגב?
דרמה משעשעת העוקבת אחר לקוח חשוב, המנסה להגיע למנהל החברה אך נתקל בשירות גרוע מכל מי שעונה לו בטלפון.הסרט מדגיש כי העובד העונה לטלפון מייצג את החברה, ומספק כלים המאפשרים לטלפון להוות תחליף הולם לתקשורת פנים אל פנים. מי אתה, דרך אגב?
אורך הסרט: 26 דקות
לאתר של חברת ההפקה: ADVAL KEKNOWLEDGE

חזור לקטלוג

 
שומרת הסף
דרמה משעשעת העוסקת ב"מחסום המזכירה", המונע מאיש המכירות להגיע למקבל ההחלטות. הסרט עוקב אחר שלושה אנשי מכירות שונים, המנסים בדרכים שונות לשכנע את המזכירה הדומיננטית לקשר אותם עם המנהל כדי לבצע מכירה. שומרת הסף
אורך הסרט: 10 דקות
לאתר של חברת ההפקה: TIME FRAME (PMI)

חזור לקטלוג

 
התקשר והזמן
דרמה משעשעת המלווה את דייב, נציג מכירות בטלפון, שאינו מודע לעבודתו הגרועה עד שהוא נתקל ב"טלפון הדמדומים". הסרט מלמד את אנשי המכירות כיצד יש לתת שירות טוב ללקוח וכיצד לבצע מכירה. התקשר והזמן
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 29 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
בקצה הקו - לקוח מרוגז
דוגמאות דרמה ממחישות כיצד לטפל ביעילות בלקוחות מרוגזים בטלפון. הסרט מלמד כיצד יש להתמודד עם רגשות הלקוח הכועס, כיצד להרגיע את כעסו, להתמקד בעובדות, לזהות את צרכיו ולפתור את הבעיה. בקצה הקו - לקוח מרוגז
אורך הסרט: 16 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
 
 
     
 

מולטידע, אשר ברש 12 הרצליה
טל': 09-9585907/8  פקס: 09-9582243
Email:   multyeda@inter.net.il

 
        Copyright 2004 All rights reserved