מולטידע סרטי הדרכה
 

חיפוש לפי סרט

 

 
  שיקום השירות בבריאות
עובדים בשירותי הבריאות אינם יכולים למנוע הערות מביכות ובקשות קשות, אבל מציאת המילים המתאימות ברגע ה...
שיקום השירות בבריאות  

  הצטרפו לעידן החדש

לאחר שנה וחצי של שימוש קל, זול ויעיל בסרטי ההדרכה, אתם מוזמנים להצטרף למאות הארגונים והיועצים המרוצים ולהקרין סרטים באמצעות האינטרנט. הירשמו פעם אחת לאתר הצפייה ותוכלו בתוך דקות...

   

  הקליקו להסבר הצפייה בחינם בסרטים
כדי לקבל סרטים לצפייה, גם לצפייה מקדימה בחינם וללא התחייבות, יש צורך פעם אחת להירשם בטופס שבלינק...
   

  סיכום המסרים בכל סרט

בעמוד אחד מופיעים כל המסרים, באופן שיסייע לכם לנצל טוב יותר את הסרטים ויקל על עבודת ההכנה לפני ההקרנה....

 

מה עוד חדש?

 
  חמוצים למנהיגים
ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל "נופאר" - ניהול ופיתוח ארגוני ומנהל התכנית לייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר-אילן

הסרט חמוצים למנהיגים מציג בצורה מעולה, ובגובה העיניים, 3 עקרונות מהותיים בתחום המנהיגות, עקרונות החשובים לכל אדם באשר הוא בתפקיד ניהולי.
אדגיש כאן רק ע...

 

שלח המלצה לארכיון המלצות
מולטידע סרטי הדרכה
אהבת את הקטגוריה? לחץ

 קטלוג סרטים - מכירות
אמנות המכירה
באמצעות קטעים משעשעים המציגים דרכים שגויות למכירה ודרכים נכונות למכירות פנים אל פנים בחנויות, בבנקים, בחברות ביטוח וכדומה, מציגה הדרמה את המיומנויות הדרושות כדי להשיג את המכירה. הסרט נועד לצייד את צוות המכירות בכל הטכניקות שיובילו אותו בבטחה לסגירת העסקה. הסרט מלמד את ארבעת שלבי המכירה החשובים: לזכות באמון הלקוח, לגלות את צרכי הלקוח, להכיר היטב את המוצרים ולדעת להתאימם לצרכי הלקוח ולהשיב על שאלותיו ואחרון - להתמודד עם התנגדויות ולהשלים את המכירה. אמנות המכירה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
מירוץ מכירות
כשאיש המכירות הנלהב יצא ממשרדי ההוצאה לאור, הוא היה בטוח לחלוטין שהצליח לבצע מכירה מוצלחת. כיצד יכול היה לדעת שבאותו זמן מנסים שני אנשי מכירות נוספים למכור לאותו ארגון מוצר דומה? הדרמה עוקבת אחרי נסיונו של כל אחד מהשלושה למכור את המוצר שלו, מציגה את שלבי המכירה ההכרחיים בכל מכירה ומתמקדת בחשיבות שיתוף הפעולה בכל מכירה ומכירה. הסרט שם את אנשי המכירות בנעלי הלקוח ומלמד אותם לנהל את המכירה תוך התחשבות בצרכי הלקוח. התוצאה - יותר מכירות ויותר רווחים. מירוץ מכירות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: CRM LEARNING
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
סופרמן במכירות
דרמה משעשעת העוקבת אחר סופרמן, שמסייע למדריכה שלו לבצע עסקת מכירה בדרך נכונה. הדרמה מציגה את הכללים לבניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות, ומלמדת כיצד לבצע מכירה באמצעות יחסים המבוססים על כבוד ואמון. הסרט עוסק במכירה ובשימור לקוחות, ובסיומו מוצג תרחיש מכירה שלם לפי הכללים הנכונים. סופרמן במכירות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 + 10 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - מכירה בלהט
להדגים את המוצר, להתלהב ממנו, להיות יצירתי, להקשיב ללקוח, לבדר אותו ולעורר בקרבו עניין ובסופו של דבר – לבקש מהלקוח לבצע את העסקה. כל אלה מסייעים להצלחת המכירה ולשיפור השירות ומובאים בסרט במסגרת הרצאת ה"סטנד-אפ" המשעשעת ורווית האנקדוטות של פרן ברטן, אשת מכירות בעלת ניסיון עשיר בתחום, הכוללת סיפורים מצחיקים עוד מימיה כמוכרת זוטרה בחנות כלבו בשנות ה-60. הסרט שובה את ליבם של הצופים ומסיע לשבות את לבם של הלקוחות. "מכירה בלהט" הינו חלקה הראשון של טרילוגיית "עקרונות המכירה", אשר עושה שימוש בניסיונה ובאופייה המיוחד של המנחה. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - מכירה בלהט
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - מכירה במספרים
פרן ברטן, אשת המכירות הותיקה, מלמדת את קהל אנשי המכירות הצופה משועשע בהרצאת ה"סטנד-אפ" שלה, כי את תהליך המכירה ניתן לחלק ל-4 שלבים פשוטים: - הלקוח תמיד במקום הראשון - ללקוח יש 2 סיבות לקנות : רצון וצורך - תמיד יש להראות ללקוח 3 אפשרויות - ישנם 4 סוגי לקוחות, ואת אישיותו הייחודית של כל לקוח ניתן להכניס לאחת הקטגוריות : האנליטי, החביב, המוביל, האקספרסיבי. זהו חלקה השני של טרילוגיית "עקרונות המכירה". הסרט ממשיך את הקו הקליל וההומוריסטי של הסדרה, אך עומד בפני עצמו כסרט המעניק טיפים מצוינים בדרך למכירה המוצלחת, ויותר מכך – למתן השירות הטוב ביותר לכל לקוח ולקוח, על פי צרכיו ורצונותיו האישיים. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - מכירה במספרים
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 23 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
עקרונות המכירה - הגמר הגדול
"אני לא אוהב את זה", "אני לא יכול להרשות לעצמי" – התנגדויות נפוצות אלו הן דוגמאות לאחת הסוגיות הקשות בעבודתו של איש מכירות. בסרט השלישי והאחרון בסדרת "עקרונות המכירה" פרן ברטן, אשת המכירות המנוסה והמשעשעת, חולקת איתנו את דרכיה הייחודיות להתמודדות עם התנגדויות, כולל דוגמאות ממשיות ואסטרטגיות מעשיות. פרן עוזרת לנו להגיע ל"גמר הגדול" של תהליך המכירה, ואף לחצות את קו הסיום ולוודא שהלקוח שלנו יחזור יותר מפעם אחת. תוך שימוש במטפורת "הקוסם מארץ עוץ" מודגשת חשיבותה של "תחושת הביתיות" בקרב הלקוח, וכן הלב, השכל והאומץ, אשר כה חיוניים להצלחתנו במכירות ובהענקת שירות ברמה גבוהה. הסרט הוא אמנם סיומה של סדרה בת 3 פרקים, אך בהחלט עומד בפני עצמו כסרט בנושא מתן שירות, מכירות ובייחוד סגירת עסקאות. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) עקרונות המכירה - הגמר הגדול
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 20 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media

חזור לקטלוג

 
מכירה נכונה - א. הכנת הקרקע
אנו מתלווים לזוג אנשי מכירות – האישה מוכרת וותיקה ואילו הבעל טירון בתחום. שניהם לומדים כיצד להכין את הרקע לביצוע מכירה מוצלחת, וכמובן עושים בדרך כמה טעויות משעשעות. במהלך הסרט הם, וגם אנחנו, לומדים לשאול שאלות פתוחות – על מנת לאתר את צרכי הלקוח, וכן מבינים שחשוב להסביר את יתרונותיו של המוצר, במקום לפרט את כל תכונותיו, שחלקן וודאי לא רלוונטיות למכירה הספציפית. הם אף לומדים איך להישאר בשליטה במהלך השיחה עם הלקוח ותמיד להקשיב לו ולהעניק את תשומת הלב המלאה. זהו חלקה הראשון של סדרה בת שני פרקים.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) מכירה נכונה - א. הכנת הקרקע
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 24 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
מכירה נכונה - ב. סגירת העסקה
בפרק השני של הסדרה "מכירה נכונה" שני אנשי המכירות כבר יודעים איך לדבר עם הלקוחות ומה עליהם לעשות בכדי לגרום להם להתעניין במוצר, אך אינם יודעים עדיין כיצד לסגור את העסקה. במהלך הסרט הם לומדים שעליהם להציב מטרות ריאליות למכירה ולהציע תחלופות כדרך להתמודדות עם התנגדויות והסתיגויות. הם גם לומדים שלא להיעלב מההתנגדויות, אלא דווקא לראות בהן סימן שהלקוח מעוניין במוצר. בסופן של דבר לומדים השניים לזהות סימני מכירה ולבקש את העסקה. ***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) מכירה נכונה - ב. סגירת העסקה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 24 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
היתרון הנסתר
הסרט מציג את שיטת המכירות הנוירו-לשונית (אן.אל.פי) המבוססת על בניית אמון עם הלקוח באמצעות התאמת שפת הגוף, קצב הדיבור ורמת הקול. ששת הטכניקות ליצירת קשר עם הלקוח ולהשגת יתרון נסתר במכירות, מודגמות באמצעות קטעים שצולמו במצלמה נסתרת. היתרון הנסתר
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
האם תוכל לעזור לי?
בניית יחסים בין מוכר ללקוח תלויה בבניית אמון. הדרמה מלמדת את ששת הצעדים החיוניים למכירה נכונה בחנויות, ומדגישה את שני סוגי האמון - אמון ביכולתו של המוכר לספק את צרכי הלקוח, ואמון הנבנה בין מוכר לקונה.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) האם תוכל לעזור לי?
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 21 דקות
לאתר של חברת ההפקה: COASTAL / AMI

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - הזמנות ורכישות
דרמה קצרה המלמדת בצורה משעשעת כיצד לשרת לקוח המתקשר להזמין מוצר. הסרט מציג את כל שלבי המכירה בטלפוןומתאר איך לזהות את צרכי המטלפן, כיצד לסייע לו, לספק לו מידע , להתגבר על התנגדויותיו ולבצע את המכירה בטלפון על הצד היעיל והמהיר ביותר.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - הזמנות ורכישות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 13 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
בשיחת טלפון - מכירות וסקרים
דרמה קצרה ומשעשעת המלמדת כיצד לבצע טלמרקטינג או לערוך סקרים בטלפון בדרך הנכונה. הסרט סוקר את כל שלבי השיחה, מלמד כיצד לפתוח בשיחה, לעורר סקרנות ולהשיג את המטרה. הסרט מספק גם טיפים כיצד להתמודד עם דחיות חוזרות ונשנות.***ניתן לרכוש "חוברת למנחה" (באנגלית) בשיחת טלפון - מכירות וסקרים
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 15 דקות
לאתר של חברת ההפקה: OUR BIZNISS
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
התקשר והזמן
דרמה משעשעת המלווה את דייב, נציג מכירות שאינו מודע לטעויות שהוא עושה עד שהוא נתקל ב"טלפון הדמדומים". חוויה זו מעוררת אותו, הוא נחשף לטעויותיו ולומד כיצד למכור נכון בטלפון וגם כיצד לשרת היטב את לקוחו. התקשר והזמן
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 29 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
שפת גוף לאנשי מכירות
דזמונד מוריס, מומחה עולמי לתקשורת לא מילולית, מסביר לאנשי מכירות את חשיבות שפת הגוף בהעברת המסרים שהם מעבירים או קולטים. הסרט מציג מה אפשר ללמוד על מצב הזולת ממחוות גופו, וכיצד יכולה הבנת שפת הגוף לעקוף מכשולים בתקשרות הבין-אישית. שפת גוף לאנשי מכירות
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 15 דקות
לאתר של חברת ההפקה: VIDEO ARTS

חזור לקטלוג

 
שומרת הסף
הדרמה המשעשעת עוסקת ב"מחסום המזכירה", המונע מאיש המכירות להגיע אל מקבל ההחלטות. הסרט מתאר שלושה אנשי מכירות המנסים לשכנע בדרכים שונות את המזכירה הדומיננטית לקשר אותם עם המנהל כדי לבצע מכירה. הסרט מספק טיפים כיצד לעשות זאת שומרת הסף
אורך הסרט: 10 דקות
לאתר של חברת ההפקה: TIME FRAME (PMI)

חזור לקטלוג

 
אני לקוח - תמכור לי
פקידה בבנק מנסה לתת ללקוח שירות ומגלה שעליה לבצע מכירה ולהשתמש בכל כללי המכירה. הלקוח הסבלן מלמד אותה את כללי המכירה הנכונים. אני לקוח - תמכור לי
אורך הסרט: 10 דקות
לאתר של חברת ההפקה: ADVAL KEKNOWLEDGE

חזור לקטלוג

 
סגירת עסקה
ארט באואר, מומחה בינלאומי בתחום המכירות, מספק טיפים לביצוע השלב הכי חשוב בכל מכירה - סגירת העסקה. הסרט נעזר בקטעי דרמה רבים, המדגימים מכירות שונות, ודן בנושאים כמו: הכלי החשוב של איש המכירות - דבקות במטרה. שלושת ממדי המכירה הם : מסירות, משמעת ונחישות. חשיבות השימוש בשאלות מסכמות. סגירה ישירה לעומת סגירה עקיפה ועוד. הסרט מתאים לכל סוגי המכירה ומסייע לאנשי המכירות לדעת מתי וכיצד לבקש הזמנה ולסגור את העסקה. סגירת עסקה
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 28 דקות דקות
לאתר של חברת ההפקה: LEARNING COMMUNICATION

חזור לקטלוג

 
למכור?!
מכירות אינן מתמקדות תמיד רק בסגירת העסקה... או שאולי בעצם כן? סרט קצר זה מציג בצורה מתוחכמת ומשעשעת את הרעיון שבסופו של דבר מה שחשוב הוא למכור!. המנחה, ג'ים מילר, טוען לכאורה שהמכירה "היא לא תמיד העיקר", אלא "חלק מתהליך רחב יותר" ומונה את האלמנטים "החשובים באמת": תשומת לב, עניין, תשוקה, החלטה ופעולה למכור?!
לחץ כאן להזמנת הסרט לצפייה
אורך הסרט: 4 דקות
לאתר של חברת ההפקה: Enterprise Media
לצפייה בקטע מהסרט

חזור לקטלוג

 
 
 
     
 

מולטידע, אשר ברש 12 הרצליה
טל': 09-9585907/8  פקס: 09-9582243
Email:   multyeda@inter.net.il

 
        Copyright 2004 All rights reserved